KAJ JE KOOPERACIJSKO SREČANJE?
Poslovna srečanja so oblika B2B mreženja, ki je postala dragocen in nepogrešljiv sestavni del številnih poslovnih konferenc in dogodkov. V samo 30 minutah lahko podjetniki in poslovni strokovnjaki prepoznajo in vzpostavijo potencialno koristna sodelovanja in poslovna partnerstva. B2B matchmaking je hiter in učinkovit način za predstavitev vašega podjetja potencialnim partnerjem in vstop na nove trge.
Učinkovito povezovanje B2B je sestavljeno iz štirih preprostih korakov:
1.) REGISTRACIJA
Izpolnite spletni obrazec za iskanje partnerjev in ustvarite svoj poslovni profil. Vaš spletni profil bo potencialnim poslovnim partnerjem predstavil vas in vaše podjetje, izdelke ter storitve, ki jih ponujate. Poleg tega boste jasno opredelili, kakšne oblike sodelovanja ali partnerstva iščete.
2.) VIDNOST IN PROMOCIJA PROFILA
Ko bo profil vašega podjetja dokončan, bo viden vsem udeležencem dogodka. Organizator bo vaš profil dodatno promoviral preko vseh razpoložljivih komunikacijskih kanalov, s čimer bo povečana njegova izpostavljenost in možnost povezovanja.
3.) NAČRTOVANJE SREČANJ
Ko prejmete e-poštno obvestilo o začetku obdobja za načrtovanje srečanj, lahko nadaljujete z naslednjim korakom – načrtovanjem dvostranskih B2B srečanj. V nekaj minutah lahko določite iskalna merila, ki ustrezajo vašim poslovnim potrebam in prepoznate potencialne partnerje.
Na podlagi svojega urnika izberite partnerje, s katerimi bi se želeli srečati in jim pošljite zahteve za sestanek. Dogovorite se za termin, ki bo ustrezal obema stranema. Pomembno je, da ste pripravljeni tudi na povratne zahteve partnerjev, ki jih zanima vaša ponudba. Poslovna srečanja bodo organizirana samo, če jih potrdita oba partnerja.
Urnik potrjenih srečanj bo viden v vašem uporabniškem profilu na spletni platformi.
4.) IZVEDBA SESTANKOV
Dogovorjena B2B srečanja bodo potekala na prizorišču dogodka AGRA 2025 ob točno določenem času in na vnaprej določenih lokacijah. Vsako srečanje bo trajalo največ 25 minut, kar omogoča jedrnato in ciljno usmerjeno komunikacijo med udeleženci ter možnost vzpostavitve novih poslovnih povezav.